کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"احراز هویت" تهدید جدید کاربران آندروید

طی تحقیقات صورت گرفته از سوی محققان امنیتی که نتایج آن در کنفرانس DEFCON مطرح شد، برنامه های جانبی مخرب اندروید می توانند به راحتی روش احراز هویت کاربران خانگی و کسب و کارها را در حساب های کاربری متنوع گوگل به خطر بیندازند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، یکی از ویژگی های اصلی سیستم عامل اندروید که به کاربران این امکان را می دهد تا مستقیماً و با توجه به تنظیماتی که قبلاً در تلفن های هوشمند خود انجام داده اند، احراز هویت شده و به حساب های کاربری خود در سایت های گوگل راه پیدا کنند، وبلاگین (Weblogin) نام دارد.
اگرچه وبلاگین می تواند سهولت زیادی در دسترسی به حساب های کاربری کاربران فراهم کند اما بطور بالقوه امنیت و حریم خصوصی کاربران خانگی و همچنین حساب هایی که توسط کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند را با چالش جدی روبرو می کند.
به اعتقاد محققان امنیتی حاضر در این کنفرانس، این مسئله یک فرضیه کاملاً اثبات شده است که برنامه های جانبی مخرب به ظاهر امن اندروید می توانند نشانه (Token) وبلاگین کاربر را به سرقت برده و آن را برای نفوذگران از راه دور ارسال کنند. نفوذگران نیز قادر خواهند بود در مرورگر خود از آن استفاده کرده و در کلیه حساب های کاربری قربانی نظیر برنامه های گوگل، جی میل و سایر خدمات، خود را جای کاربر نشان دهد.
طراحی این برنامه ها به گونه ای است که در ظاهر کاملا امن و مشروع به نظر می رسند و به راحتی نیز در Google Play در دسترس هستند. اما در شرح و توضیح این برنامه ها کاملا مشخص است، مخرب اند و به هیچ عنوان نباید توسط کاربر نصب شوند.
در صورت فریب کاربر، در طول نصب، برنامه شروع به کسب اجازه به منظور پیدا کردن حساب کاربری کاربر برروی دستگاه، استفاده از حساب بر روی گوشی تلفن همراه و همچنین دسترسی به شبکه اینترنت می کند. پس از تکمیل نصب و اجرای برنامه در صفحه نمایش، درخواست اجازه دیگری به منظور دسترسی به URL که با وبلاگین شروع می شود و شامل این آدرس است نمایش داده می شود:

Finance.google.com
به احتمال بسیار زیاد کاربری که در مراحل اولیه نصب کلیه اجازه ها را به برنامه داده است این بار نیز درخواست را پذیرفته و اجازه دسترسی خواهد داد.
در نهایت نشانه (Token) وبلاگین توسط سرور مهاجم که کار نصب برنامه را کنترل می کند دریافت و از این لحظه به بعد اجازه دسترسی به کلیه حساب های کاربری گوگل کاربر به نفوذگران داده می شود.
بر همین اساس و به دلیل وجود انبوه حملات مخرب که هر روزه سیستم عامل اندروید را هدف گرفته اند، نصب یک آنتی ویروس خوب، مطمئن و بروز از هر برنامه جانبی دیگری مهمتر و واجب تر است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16169 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/05/16 تعداد مشاهده: 2141
سافت گذر